Thursday, July 9, 2009

Selamat Datang

myspace glitters



Salam Sejahtera....

Hai ,Selamat Datang ke laman blog saya...Terima kasih saya ucapkan kepada semua pengunjung terutamanya atas kepercayaan anda terhadap produk-produk Herba Prima Berhad. Saya sebagai seorang pengguna dan sekaligus bertindak sebagai pengedar amat berbesar hati untuk berkongsi pengetauhan dan azam untuk kesihatan sekaligus membantu dalam menambahkan pendapatan bagi yang berminat untuk berbisnes hehehe...

Yang paling saya tekankan disini ialah untuk anda MENJADI AHLI...

Apa kelebihan utama menjadi ahli....
1. Anda mendapat harga ahli yang jauh lebih murah.
2. Anda boleh dapatkan stok dari saya dengan senang (jika anda tidak mempunyai komputer di rumah)
3. Jika anda berminat berbisnes, anda akan mendapat keuntungan langsung dari jualan serta tambahan bonus dari HPM
4. Saya akan iklankan nama anda sebagai pengedar aktif di blog saya ini jika anda mendaftar menjadi ahli dengan saya.

Fikirlah...Adakah anda mengalaminya...
Dibelenggu masalah kewangan?

Dibebani hutang yang banyak?

Mempunyai impian yang besar?

Ingin memiliki kereta & rumah idaman?

Ingin melancong?

Tiada wang untuk menyambung pelajaran?

Ingin mengerjakan umrah dan haji?

Tiada pekerjaan tetap?

Gaji terlalu rendah?

Tiada simpanan bank?

Kalau macam ini, bila boleh jadi kaya?


Apa kata anda mencubanya. Tidak salahkan...



Untuk keterangan lanjut, sila hubungi saya - call/sms. Jika panggilan tidak berjawap atau sms tidak berbalas (mungkin terlepas pandang), sila email saya ok. Saya akan cuba hubungi anda nanti.

Terima kasih.

Ikhlas,
Emila Sofiah - 019 2582487(call/sms)

emiliasofiah@yahoo.com
sweethingtoshare@yahoo.com


Serlahkan Kecantikan & Keanggunan Anda Dengan Kami....

No comments:

Post a Comment